Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Όνειρο ήταν...

9 σχόλια:

filologina είπε...

Το τραγούδι είναι πανέμορφο. Ο Μικρός Πρίγκηπας δεν θέλει συστάσεις αλλά και ο Μάριος Φραγκούλης το ερμηνεύει άριστα. Τα λόγια συγκινητικά όπως και η μελωδία. Μου άρεσαν πολύ και τα λόγια που είχε στο Link: είναι ο χρόνος που αφιέρωσες για το τριαντάφυλλό σου που το κάνει διαφορετικό!

Volta είπε...

Είπα και εγώ, τόσο καιρό ο υπουργός να μην βάλει ένα απόσπασμα από τον Μικρό Πρίγκηπα; Απίστευτο! Κάτι γίνεται εδώ. Έστω και με ένα τραγούδι όμως η απορία μου λύθηκε. Αυτό πάντως που με μπέρδεψε ήταν ο τίτλος. Εκτός από το πολύ όμορφο απόσπασμα που μας μετέφερε η filologina θα ήθελα μόνο να προσθέσω πως στην τελευταία φωτογραφία ο Εξυπερύ σημειώνει πως: αυτό είναι για εμένα το πιο όμορφο και μελαγχολικό τοπίο του κόσμου! To' ψαξα υπουργέ μου!

Ανώνυμος είπε...

υπουργε τελος?

Υπουργός ονείρων είπε...

Δεν υπάρχει τέλος αγαπητέ/ή μου. Μόνο καινούριες αρχές...

Ανώνυμος είπε...

ποτε με το καλο η νεα αρχη?

Υπουργός ονείρων είπε...

Θα δείξει...

Ανώνυμος είπε...

"Ίσως η απουσία σου είναι παρουσία..."(λέει ο Πάμπλο Νερούντα, και συνεχίζει..)...Χωρίς εκείνο το φως που κρατάς στο χέρι
Που ίσως άλλοι δε θα δουν να χρυσίζει,..(και τελειώνει..)..Και από τότε είμαι, γιατί εσύ είσαι,
Και από τότε είσαι, είμαι και είμαστε,και ....θα είμαι, θα είσαι, θα είμαστε.»

Ανώνυμος είπε...

θα ξαναγραψείς? παρε μπρος......

Υπουργός ονείρων είπε...

...καιρός του σιωπάν και καιρός του λαλείν...